.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کلهر: درباره بازگشت دخترم تابع قانون هستم

مهدی کلهر درباره بازگشت دخترش به کشور گفت: روز اول خیلی صریح در پیامم به عنوان یک پدر خطاب دخترم گفتم پل‌های پشت سرت را خراب نکن و علیه کشور ابزاری در اختیار دشمن قرار نده.

فارس گزارش داد:
کلهر افزود: اکنون هم هر چه که قانون درباره بازگشت بقیه افراد حکم می‌کند درباره فرزند من هم اجرا شود.

کلهر در ادامه از اسم رمز برنامه جدید دشمنان برای کشور به نام مدآ پرده برداشت و در این باره گفت: در این مسئله یک سناریوی خیلی پیچیده نبرد رسانه‌ای، کودتا و جنگ نرم است و من دو روز پیش اسم رمز این برنامه جدید که پس از آژاکس شکست خورده 22 خرداد طراحی شده است را کشف کردم.

کلهر نمایش‌نامه معروف مدآ را اسم رمز عملیات جدید دشمنان ایران اسلامی دانست و گفت: مدآ یک سلطان قدرتمندی است که برای ماندن در قدرت دیگران را پائین می‌کشد و فرزندان آنها را می‌خورد.
وی سپس از وجود شواهد زیادی از دست داشتن حداقل یک جریان سیاسی در اعزام فرزندش به آن سوی مرزهای کشور خبر داد و در این باره افزود: البته شواهدی وجود دارد که غیر از یک جریان سیاسی داخلی عواملی دیگری نیز از داخل کشور دست‌اندرکار این اعزام بوده‌اند و برای آن فضاسازی کردند.

کلهر همچنین علت بازنگشتن دخترش را هراس از سئوالاتی دانست که ممکن است با پاسخ گفتن به آنها در خطر قرار بگیرد.
وی از مسئولان کشور در قوه مجریه نیز خواست تا به این نکته توجه داشته باشند.

وی در ادامه به شبهاتی که درباره خروج فرزندش از کشور ایجاد شده است پرداخت و در این زمینه گفت: در مورد ادعایی که برخی مطرح کردند که اگر پدرش او را در صدا و سیما استخدام می‌کرد او نمی‌رفت، بنده خیلی صریح اعلام می‌کنم، جزء افتخارات زندگی من است که هیچ یک از نزدیکانم از رانت من استفاده نکرده‌اند و دخترم هم این موضوع را در آلمان گفته است.

کلهر درباره مرکز تلفنی هم که به دخترش گفته بود در صورت ورود به کشور دستگیر خواهد شد نیز گفت: در پیگیری‌هایی که از مسئولان دولتی و همچنین آقای جوانفکر داشتم، چنین مرکز تلفنی در کشور وجود ندارد و طبق مصاحبه‌هایی که دخترم داشته و روزنامه فاینشنال تایم دویچ آن را چاپ کرده، ایشان تنها رابطه‌اش با مادرش بوده و برای روشن شدن موضوع یابد از او پرسید که با چه کسی تماس گرفته است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.188 seconds.